Malé eGov zlepšenia mesta Košice
Riešenia: Vývoj softvéru
Oblasti: Samospráva
Technológie: .NET, MS SQL Server, ESMAO
Hlavným cieľom projektu je prostredníctvom posilnenia aplikácii IKT, zavedením nových elektronických služieb v meste Košice, prispieť k zvýšeniu kvality a dostupnosti eGovernment služieb.
Projekt zavedie nové proaktívne elektronické služby a zavedie princíp "jeden krát a dosť" najmä v kontexte zníženia objemu nutnej komunikácie občanov a podnikateľov s mestom a minimalizácie dokladania povinných príloh k podaniam.
Výstupy projektu
V rámci projektu bude implementovaných 43 elektronických služieb (30 nových elektronických služieb a 13 modernizovaných), z toho je 39 služieb určených pre občanov aj podnikateľov, 1 služba len pre podnikateľov a 3 služby len pre občanov.
Z toho vyplýva, že pre podnikateľov bude zavedených 40 a pre občanov 42 elektronických služieb.
Hlavné prínosy
Medzi hlavné prínosy realizovaného projektu patria:
- Rozšírenie používania služieb smerom k úradu a občanom
- Zvýšenie kvality, štandardu a dostupnosti eGovernment služieb pre občanov a podnikateľov
- Zefektívnenie a zvýšenie výkonnosti mesta Košice
Nové služby a integrácie na registre štátu
Výsledkom projektu bude dostupnosť viacerých nových služieb ale tiež integrácie na viaceré štátne registre.
Príklad niektorých nových služieb
- Zmena EČV na parkovacej karte
- Ohlasovanie stavu mestskej zelene a stromov
- Vydávanie stavebného povolenia v spojenom stavebnom a územnom konaní
- Vydávanie kolaudačného rozhodnutia k stavbe
Integrácia na nasledovné registre štátu
- Informačný systém centrálnej správy referenčných údajov verejnej správy (CSRU)
- Register fyzických osôb (RFO)
- Register právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci (RPO)
- Register adries (RA)
- Kataster nehnuteľností
- IS EOO / RTO – Evidencia odsúdených osôb
- Systém elektronických služieb (Sociálna poisťovňa)
- Evidencia vozidiel
Klient
Mesto Košice
Riešenia
Vývoj softvéru
Oblasti
Samospráva
Technológie
.NET
MS SQL Server
ESMAO