Hľadáme konzultanta pre elektronickú registratúru
Rozširujeme náš úspešný tím o pozíciu konzultanta, ktorý bude partnerom pre našich klientov pri implementácii a každodennom používaní elektronickej registratúry.
Čo budeš robiť
- Viesť analýzy procesov a potreby klientov, navrhovať optimálne nastavenie systému.
- Konfigurovať registratúrne triedenie/spisový plán a súvisiace workflow.
- Pripravovať metodiku (návody, šablóny), pomáhať s registratúrnym plánom a organizačnými pravidlami.
- Školiť administrátorov a používateľov, facilitovať workshopy.
- Spolupracovať na testovaní dodávok, migráciách a integráciách (napr. CÚD).
- Byť „first point of contact“ pre kľúčových používateľov a dávať spätnú väzbu vývoju.
Koho hľadáme
- Rozumieš procesom správy dokumentov/registratúry a orientuješ sa v princípoch eGovernmentu.
- Vieš preložiť potreby používateľov do zrozumiteľných požiadaviek a nastavení systému.
- Máš dobré komunikačné a prezentačné zručnosti; zvládneš samostatne viesť školenie či workshop.
- Výhodou je skúsenosť s DMS/workflow nástrojmi a základná znalosť legislatívnych požiadaviek na registratúru.
Čo ponúkame
- Zmysluplné projekty pre organizácie a spoločnosti s celonárodným dopadom.
- Priestor rásť – metodicky aj technologicky (ActiveRegistratúra, integrácie, optimalizácia procesov, ...).
- Podporu skúseného tímu a férovú, otvorenú komunikáciu.
- Flexibilný pracovný režim a prácu v príjemnom prostredí, kde kvalita a partnerstvo s klientom nie sú frázy.
Znie to ako rola pre teba? Viac informácii o pracovnej pozícii nájdeš v sekcii Kariéra.
Neváhaj a ozvi sa nám "Hrnček u nás už máš nachystaný".
18.8.2025