Digitalizácia a efektívne riadenie obstarávania v spoločnosti SPS, a.s.
Do Spoločnosti pre skladovanie, a.s. prinášame automatizáciu a prehľadnosť v obstarávacích procesov, čím zároveň zabezpečujeme efektívnosť, transparentnosť a jednoduchšiu evidenciu dokumentov.
Spoločnosť pre skladovanie, a. s. sa rozhodla využívať náš informačný systém ActiveProcurement za účelom automatizácie a optimalizácie svojich obstarávacích procesov.
Nuaktiv ActiveProcurement pokrýva kompletný životný cyklus obstarávania – od prvotnej požiadavky interného klienta až po konečné uzavretie zmluvy. Využíva pri tom schvaľovacie procesy na rôznych úrovniach, vďaka čomu má manažment spoločnosti okamžitý prehľad o jednotlivých fázach obstarávania. Automatická evidencia dokumentácie zároveň zabezpečuje jej uchovávanie v súlade s predpísanými lehotami.
V rámci implementácie sme zákazníkovi poskytli najnovšiu verziu našej aplikácie ActiveProcurement s novým dizajnom a rozšírenými funkcionalitami, ktoré reflektujú špecifické potreby spoločnosti.
Spoločnosť pre skladovanie, a.s. nie je v zmysle Zákona o verejnom obstarávaní, verejným obstarávateľom ani obstarávateľom a preto sú jednotlivé procesy v IS parametrizované na činnosti klienta. Tie sa opierajú sa o interné riadiace dokumenty a zabezpečujú transparentný proces obstarávania tovarov, služieb a stavebných prác.
Prepojenie s registratúrou pre lepšiu evidenciu
Súčasťou realizačných prác bolo aj integračné prepojenie so systémom ActiveRegistratúra, čo klientovi umožňuje okamžitú evidenciu všetkých elektronických dokumentov súvisiacich s obstarávaním.
To sú napríklad súťažné podklady, ponuky, vysvetlenia, zmluvy a ďalšie dokumenty, ktoré sa elektronicky komunikujú, zverejňujú alebo predkladajú v rámci procesu obstarávania.
Efektívne obstarávanie aj bez verejných zákaziek
Obstarávanie tovarov, služieb a stavebných prác môže byť efektívne, transparentné, rýchle a pohodlné – aj pre subjekty, ktoré nepodliehajú Zákonu o verejnom obstarávaní.
IS ActiveProcurement prináša poriadok do procesu obstarávania a umožňuje tak spoločnostiam optimalizovať svoje nákupné procesy v digitálnom prostredí.
Chcete sa dozvedieť viac?
Spoločnosť pre skladovanie, a. s. patrí medzi dôležité podniky slovenského hospodárstva.
Hlavnou činnosťou spoločnosti je skladovanie ropy a ropných výrobkov, ako aj prenájom skladovacích priestorov na skladovanie ropy a ropných výrobkov. Zakladateľmi SPS, a. s. sú spoločnosť Transpetrol, a. s. a Správa štátnych hmotných rezerv SR.
Kontaktujte nás
Máme bohaté skúsenosti s digitalizáciou firemných procesov a implementáciou systémov, ktoré zohrávajú dôležitú úlohu v zabezpečení poriadku, efektivity a dodržiavaní právnych a bezpečnostných noriem v podnikovom prostredí.
Ak sa chcete dozvedieť viac o našich produktoch a službách, neváhajte nás kontaktovať.
Verejné obstarávanie Vývoj aplikácií
Posledné aktuality
- Elektronické služby sme rozšírili o Konto občana
- Digitalizácia a efektívne riadenie obstarávania v spoločnosti SPS, a.s.
- BLOG: Elektronická registratúra firmu zbaví zbytočných „papierovačiek“
- Digitálny manažment a elektronické podpisovanie dokumentov pre UNLP Košice
- Pokojné Vianoce a šťastný nový rok 2025