Aplikácia Driver Check-In pre zefektívnenie logistiky maloobchodného predajcu

Dodané riešenie významným spôsobom zefektívňuje logistické procesy nášho klienta v oblasti maloobchodným služieb.

Pre nášho dlhoročného klienta z oblasti maloobchodného predaja sme realizovali prípravu digitalizačného KIOSK pracoviska určeného na vzdialené odovzdanie dokumentoch potrebných na spracovanie a naplánovanie vstupu vodiča do logistického centra, ako aj ďalších krokov potrebných na rýchlu a efektívnu manipuláciu s tovarom. 

Súčasťou riešenia aj systém na spracovanie sprievodných dokladov

Aplikácia okrem KIOSK pracoviska disponuje interným informačným systémom na spracovanie potrebných dokladov internými používateľmi, ktorí vedia komunikovať cez pager priamo s vodičom a tak ho nasmerovať priamo na označenú bránu.

Do celého procesu aktívne vstupuje aj pracovník na bráne, čo vedie k efektívnejšiemu monitorovaniu vstupu, resp. odchodu vodiča z areálu logistického centra.

Ďalší zaujímavý projekt, ktorý zefektívňuje procesy zavedením KIOSK pracoviska priamo na vstupe do logistického centra. Okrem zavedenia elektronického obehu dokumentov poskytuje systém aj podporu interného procesu.

Miroslav Jurík, Produktový manažér a analytik spoločnosti Nuaktiv

Efektívne riadenie a úspora času

Vďaka dodanému riešeniu môže náš klient vybaviť všetko potrebné priamo z kancelárie, alebo aj z domu. Okrem toho sa nám tiež podarilo významným spôsobom zredukovať čas, ktorý potrebuje vodič stráviť v areáli logistického centra pri čakaní na kontrolu jeho podkladov a ďalšie pokyny k nakládke, resp. vykládke tovaru.

Vývoj aplikácií

30.5.2022

Všetky aktuality