Malé eGov zlepšenia služieb mesta Košice
Projekt, ktorý realizujeme pre mesto Košice je aktuálne vo fáze prípravy detailného návrhu riešenia.
Hlavným cieľom projektu je prostredníctvom posilnenia aplikácii IKT, zavedením nových elektronických služieb v meste Košice, prispieť k zvýšeniu kvality a dostupnosti eGovernment služieb.
Projekt zavedie nové proaktívne elektronické služby a zavedie princíp "jeden krát a dosť" najmä v kontexte zníženia objemu nutnej komunikácie občanov a podnikateľov s mestom a minimalizácie dokladania povinných príloh k podaniam.
Výstupy projektu
V rámci projektu bude implementovaných 43 elektronických služieb (30 nových elektronických služieb a 13 modernizovaných), z toho je 39 služieb určených pre občanov aj podnikateľov, 1 služba len pre podnikateľov a 3 služby len pre občanov.
Z toho vyplýva, že pre podnikateľov bude zavedených 40 a pre občanov 42 elektronických služieb.
Hlavné prínosy
Medzi hlavné prínosy realizovaného projektu patria:
- Rozšírenie používania služieb smerom k úradu a občanom
- Zvýšenie kvality, štandardu a dostupnosti eGovernment služieb pre občanov a podnikateľov
- Zefektívnenie a zvýšenie výkonnosti mesta Košice
Elektronické služby Vývoj aplikácií