Kancelária verejného ochrancu práv používa našu registratúru
Detailný návrh riešenia a implementácia automatizovaného riešenia elektronickej registratúry.
Pre klienta Kancelária verejného ochrancu práv (KVOP) sme realizovali detailný návrh a implementáciu automatizovaného riešenia nášho systému ActiveRegistratúra.
Okrem dodávky, resp. implementácie samotného produktu sme realizovali:
- Detailný návrh riešenia (DNR), vrátane návrhu procesov a stratégie migrácie a testovania
- Nastavenie žiadaných riadených procesov v produkte cez procesný nástroj Camunda
- Realizácia migrácie všetkých záznamov a spisov z produktu FabaSoft
- Komplexné testovanie produktu a procesov v zmysle testovacích scenárov
- Integráciu na verejný portál KVOP
- Lokálna on-premise inštalácia produktu vrátane SSO na novú doménu
Využitie procesného nástroja Camunda
Požadovaná sada procesov je v produkte implementovaná prostredníctvom integrácie sa na produkt Camunda BPMN Modeler. V rámci implementácie pre klienta KVOP išlo o sadu 18-tich procesov najmä v oblastiach:
- Spracovania a vybavovania podnetu
- Podporných činností (žiadanky na prepravu, služobné cesty, materiál, školenia a iných)
- Spracovania a vybavovania žiadosti o informáciu
Produkt Camunda je integrálnou súčasťou nášho produktu a procesy v ActiveRegistratúre tak môžu byť plne riadené týmto špičkovým procesným nástrojom.
Migrácia dát z FabaSoftu
V rámci projektu naša registratúra zamenila pôvodnú registratúru FabaSoft. S cieľom zabezpečenia bezproblémového prechodu na nové riešenie sme vykonali aj rozsiahlu migráciu dát do našej registratúry a to bez súčinnosti pôvodného dodávateľa.
Boli realizované celkovo tri iterácie migrácie s celkovým objemom cez 300GB.
Integrácia na verejný portál KVOP
Produkt ako taký obsahuje otvorené integračné rozhranie, ktoré bolo použité pri integrácii verejného portálu na ActiveRegistratúru.
Z portálu tak klient prijíma anonymné podania priamo do registratúry.
Iné, realizované aktivity
Každému nášmu klientovi dodávame v rámci produktu okrem vyššie spomenutých
- Integračnú platformu, ktorá zabezpečuje komunikáciu s Ústredným portálom verejnej správy (ÚPVS) vrátane formálneho procesu integrácie (DIZ, UAT, PPP)
- Centrálne úradné doručovanie
- Preškolenie kľúčových, ale aj bežných požívateľov
Chcete sa dozvedieť viac?
ActiveRegistratúra je špecializované riešenie určené pre efektívne a komfortné vedenie elektronickej registratúry.
Medzi klientov, ktorí používajú automatizované riešenie na správu registratúry ActiveRegistratúra patria aj:
- Slovnaft, a.s. (vrátane svojich dcérskych spoločností)
- Transpetrol, a.s.
- Slovenská akadémia vied
- dm drogerie markt
- Aplend
- Agentúra na podporu výskumu a vývoja
- Kancelária verejného ochrancu práv
- Správa štátnych hmotných rezerv SR
- Mestá, obce a školy na území celej SR
- a mnoho iných
Hľadáte vhodné riešenie registratúry?
Uvažujete o zavedení informačného systému pre elektronickú správu registratúry?
Neváhajte a kontaktujte nás.
Viac informácii o možnostiach prémiového riešenia ActiveRegistratúra sa dozviete na špecializovanej produktovej stránke.