BLOG: Schvaľovanie – proces pre manažérske rozhodnutia

Schválenie registratúrneho záznamu a pripojených dokumentov je často vyžadovanou a tiež používanou funkcionalitou elektronického systému pre správu registratúry.

Schvaľovanie je jedným z interných procesov, ktorý je možné v organizácii využívať a jeho elektronická podoba urýchľuje procesy riadenia v organizácii.

Schvaľovací proces a výber typu schvaľovania

Schvaľovací proces je možné spustiť nad všetkými typmi registratúrnych záznamov, externými aj internými, prijatými aj odoslanými.

K dispozícii sú dva varianty pre výber typu schvaľovania:

  • Schvaľovanie na úrovní priameho nadriadeného spracovateľa záznamu – systém ponúka predvoleného schvaľovateľa / schvaľovateľov na základe organizačného zaradenia spracovateľa záznamu (na úrovni odboru, sekcie, úseku...).
  • Schvaľovanie na úrovni vybraného schvaľovateľa aj z iných organizačných jednotiek ako je zaradený spracovateľ záznamu – systém ponúka výber schvaľovateľa, alebo schvaľovateľov z preddefinovaných skupín, alebo postupné manuálne určovanie jednotlivých schvaľovateľov.

Nastavenie konkrétneho variantu výberu je v kompetencii správcu registratúry na základe rozhodnutia manažmentu organizácie...

Chcete sa dozvedieť viac?

Celý článok nájdete na našej produktovej stránke.

Registratúra

27.7.2023

Všetky aktuality