BLOG: Schvaľovanie – proces pre manažérske rozhodnutia
Schválenie registratúrneho záznamu a pripojených dokumentov je často vyžadovanou a tiež používanou funkcionalitou elektronického systému pre správu registratúry.
Schvaľovanie je jedným z interných procesov, ktorý je možné v organizácii využívať a jeho elektronická podoba urýchľuje procesy riadenia v organizácii.
Schvaľovací proces a výber typu schvaľovania
Schvaľovací proces je možné spustiť nad všetkými typmi registratúrnych záznamov, externými aj internými, prijatými aj odoslanými.
K dispozícii sú dva varianty pre výber typu schvaľovania:
- Schvaľovanie na úrovní priameho nadriadeného spracovateľa záznamu – systém ponúka predvoleného schvaľovateľa / schvaľovateľov na základe organizačného zaradenia spracovateľa záznamu (na úrovni odboru, sekcie, úseku...).
- Schvaľovanie na úrovni vybraného schvaľovateľa aj z iných organizačných jednotiek ako je zaradený spracovateľ záznamu – systém ponúka výber schvaľovateľa, alebo schvaľovateľov z preddefinovaných skupín, alebo postupné manuálne určovanie jednotlivých schvaľovateľov.
Nastavenie konkrétneho variantu výberu je v kompetencii správcu registratúry na základe rozhodnutia manažmentu organizácie...
Chcete sa dozvedieť viac?
Celý článok nájdete na našej produktovej stránke.
27.7.2023