Doplnenie modulu Plán obstarávania do základných procesov verejného obstarávania

Informačný systém ActiveProcurement zavedením modulu Plán obstarávania aktuálne zabezpečuje kompletný životný cyklus procesov obstarávania.

Základom úspešného obstarávania je jeho plánovanie v dostatočnom predstihu. Plán obstarávania vo všeobecnosti vyplýva z finančného plánovania (capex, opex), ktorý určuje priority a predpokladané náklady na vybrané komodity, resp. činnosti, ktoré sa následne položkovito transformujú a konkretizujú v samotnom Pláne obstarávania. 

Informačný systém ActiveProcurement zavedením modulu Plán obstarávania aktuálne zabezpečuje kompletný životný cyklus procesov obstarávania od samotného plánovania, až po evidenciu zmlúv s možnosťou vyhodnocovať plánované a skutočne realizované obstarávania z rôznych pohľadov (finančného, časového...).

Modul plán obstarávania zabezpečuje: 

  • Zber požiadaviek interného klienta. 
  • Schvaľovanie požiadaviek pre zabezpečenie relevantnosti, resp. finančného krytia.
  • Generovanie konkrétnych položiek plánu s možnosťou kumulácie identických požiadaviek interných klientov.
  • Vytvorenie a schválenie samotného Plánu obstarávania.
  • Aktualizácia Plánu obstarávania v priebehu roka a schválenie aktualizovaného plánu. 

Primárnym benefitom Plánu obstarávania je skutočnosť, že procesy obstarávania je možné realizovať v dostatočnom časovom predstihu, čo umožňuje uzatvorenie zmlúv resp. rámcových dohôd v požadovanom (plánovanom) čase.

Sekundárnym, ale nie menej dôležitým benefitom je manažérsky nadhľad, ktorý zabezpečuje sledovanie stavu jednotlivých procesov obstarávania v aktuálnom čase.

Chcete sa dozvedieť viac?

V prípade vášho záujmu o prezentáciu možností softvérového riešenia ActiveProcurement nás neváhajte kontaktovať e-mailom na adrese info@activeprocurement.sk 

Elektronické verejné obstarávanie

26.11.2024

Všetky aktuality