Doplnenie modulu Plán obstarávania do základných procesov verejného obstarávania
Informačný systém ActiveProcurement zavedením modulu Plán obstarávania aktuálne zabezpečuje kompletný životný cyklus procesov obstarávania.
Základom úspešného obstarávania je jeho plánovanie v dostatočnom predstihu. Plán obstarávania vo všeobecnosti vyplýva z finančného plánovania (capex, opex), ktorý určuje priority a predpokladané náklady na vybrané komodity, resp. činnosti, ktoré sa následne položkovito transformujú a konkretizujú v samotnom Pláne obstarávania.
Informačný systém ActiveProcurement zavedením modulu Plán obstarávania aktuálne zabezpečuje kompletný životný cyklus procesov obstarávania od samotného plánovania, až po evidenciu zmlúv s možnosťou vyhodnocovať plánované a skutočne realizované obstarávania z rôznych pohľadov (finančného, časového...).
Modul plán obstarávania zabezpečuje:
- Zber požiadaviek interného klienta.
- Schvaľovanie požiadaviek pre zabezpečenie relevantnosti, resp. finančného krytia.
- Generovanie konkrétnych položiek plánu s možnosťou kumulácie identických požiadaviek interných klientov.
- Vytvorenie a schválenie samotného Plánu obstarávania.
- Aktualizácia Plánu obstarávania v priebehu roka a schválenie aktualizovaného plánu.
Primárnym benefitom Plánu obstarávania je skutočnosť, že procesy obstarávania je možné realizovať v dostatočnom časovom predstihu, čo umožňuje uzatvorenie zmlúv resp. rámcových dohôd v požadovanom (plánovanom) čase.
Sekundárnym, ale nie menej dôležitým benefitom je manažérsky nadhľad, ktorý zabezpečuje sledovanie stavu jednotlivých procesov obstarávania v aktuálnom čase.
Chcete sa dozvedieť viac?
V prípade vášho záujmu o prezentáciu možností softvérového riešenia ActiveProcurement nás neváhajte kontaktovať e-mailom na adrese info@activeprocurement.sk
Elektronické verejné obstarávanie